نرده استیل پنجره و قیمت خرید انواع حفاظ

نرده استیل پنجره، پله و انواع آن، با قیمت خرید مناسب، اجرای مقاوم و حرفه ای توسط مرکز فروش معتبر، تضمین دهنده امنیت، برقراری آرامش روانی برای ساکنین ساختمان است که در مدلهای مختلف حفاظ بانکی ارائه می شود.

پنجره ها در ابعاد مشخص شده ای برای ساختمان تعریف می شوند که عموما بخشی یا قسمتی و گاها بصورت سرتاسری نیاز به حفاظ نرده دارد. بنابراین انواع مدلهای عمودی نرده استیل از سوی کارشناسان پیشنهاد می گردد، انواع افقی این نرده ها برای پنجره به دلیل ایجاد ساختاری شبیه به نردبان، که هر آن احتمال بالا رفتن کودکان از آن وجود دارد امروزه مورد تایید آتشنشانی و دیگر ارگان ها نیست.

نرده استیل پنجره

این نرده ها در صورت اجرای مقاوم و حرفه ای یکی از باید ها و ضرورت های هر ساختمانی است که اقدام به خرید و نصب آن در اولویت قرار می گیرد.

حفاظ نرده استیل پنجره و بالکن

سیستم ایمنی حفاظ نرده برای پنجره و بالکن با استحکام بالای لوله و اتصالات همراه است که به دو صورت پیچ و اغلب جوش این اتفاق می افتد! این سیستم برای پنجره و بالکن به صورت مدلهای عمودی و افقی اجرا می شود که مقاومت آن چندین برابر انواع حفاظ های آهنی و آلومینیومی است.

نرده استیل پنجره

انواع حفاظ نرده استیل پنجره

نرده استیل پنجره در سه مدل دسته بندی می شود:

  • مدل اول، لوله ها یا پروفیل تنها توسط دیوارکوب، پیچ و روپلاک به سطح مورد نظر از دیوار متصل می شود و به همین جهت از مقاومت لازم برخوردار نیست خصوصا در برابر سرقت!
  • مدل دوم، لوله به کمک میلگرد تعبیه شده در داخل آن و همچنین پروفیل به تنهایی جزء عناصر ساختاری این نرده ها است و توسط جوش آرگون به قوطی یا قالب اطراف پنجره متصل می شوند. این مدل نیز به دلیل نصب و مونتاژ در محل قابلیت اجرا برای انواع مدل از پنجره ها را دارد.
  • مدل سوم، شرایط دقیقا مانند مدل دومی اجرایی می گردد و عمده تفاوت بین این دو، عدم استفاده میلگرد در داخل لوله ها است!

نرده استیل پنجره

نصب حفاظ نرده استیل پنجره

حفاظ بانکی که متداول ترین و مقاوم ترین مدل برای حفاظ نرده پنجره می باشد از روش های گوناگون نصب و اجرا می گردد که هر یک مزیت هایی را برخوردار است. نصب این نرده ها معمولا با استفاده از انواع لوله و پروفیل های با ضخامت ۱ میلیمتری می باشد که به وسیله قرارگیری  میلگرد های آهنی در داخل لوله، این مدل بیشینه مقاومت در برابر سرقت، ضربه و … را دارد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.