نرده استیل ۳ خط با انواع مدل پایه

نرده استیل ۳ خط برای فروش و اجرا با انواع مدل پایه نرده استیل توسط مجموعه نرده آرکا انجام می شود. یکی از جمله خاصیت های فلز استیل در ترکیب با هر عنصری مانند چوب، پلکسی و شیشه است.

نرده استیل ۳ خط با انواع مدل پایه

نرده استیل ۳ خط را با توجه به تنوع استیل، چوب و پلکسی و با وجود قرار گرفتن این مدل نرده استیل در دسته نرده های ساده و ارزان، در مدلهای متنوعی توسط مجموعه نرده آرکا اجرا می شود که هم شکیل و زیبا بوده و هم از مناسب ترین شرایط از نظر قیمت و کیفیت برخوردار است!

تصور عموم مردم: تصور بر این است که مسئله لق شدگی لوازم متعدد نرده استیل در مدلهای سه خط نرده استیل بیشتر شایع است!

دیدگاه کارشناسی: این دیدگاه که بر پایه علوم متعدد بر مبانی آنالیز ها و شواهد می باشد حاکی از آن است که شل شدگی نه به دلیل استفاده از این مدل یا استفاده از استیل، بلکه حاصل سهل انگاری های حین نصب بوده و همچنین انتخاب کیفیت لوازن نرده استیل و این موضوع هیچ ارتباطی به نوع مدل این نرده ها یا استیل بودن ساختار نرده ندارد.

نرده استیل ۳ خط با انواع مدل پایه

نرده استیل ۳ خط با پایه پلکسی

نرده استیل ۳ خط به دلیل سادگی که در ظاهر دارد در صورت استفاده از عنصر دیگری که در ترکیب با آن، دگرگونی در شکل و ظاهر این نرده ها پدید آید توصیه می شود.
از این موارد می توان به پلکسی ها اشاره داشت که انواع رنگی آن به ویژه رنگ آبی و … که رنگ های ملایمی هستند در ایجاد تنوع برای این نرده ها مناسب است.

نرده استیل ۳ خط با انواع مدل پایه

نرده استیل ۳ خط با پایه چوب

امکان ترکیب شدن نرده استیل های استیل با پایه نرده های چوب نیز وجود دارد.
نصب این نرده ها به کمک اتصالات استیلی ممکن است و انواع رنگ های روشن و تیره در چوب در صورتی که به زیبایی استفاده شود نمایی زیبا از نرده استیل حاصل می گردد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.