نرده راه پله استیل ارزان

نرده راه پله استیل ارزان باکیفیت لازم، با رعایت شرایطی محقق می شود. یک مشاوره صحیح قبل از خرید نرده استیل، با روشن نمودن بسیاری از مسائل و رفع ابهامات، شما را به هدف و مقصود نزدیک می نماید.

نرده راه پله استیل ارزان

نرده راه پله استیل ارزان را برخلاف تصور برخی می توان در کیفیت مناسب نرده استیل نیز تهیه و خریداری نمود! شرایطی که برای خرید نرده راه پله استیل ارزان ملزم به رعایت آن هستیم شامل:

  • انتخاب مدل های 2 یا حداکثر 3 خط افقی نرده استیل
  • انتخاب لوله های ساده و بدون رنگ یا طرح قلم زنی و …

این 2 گزینه با توجه به کاهش میزان کاربرد لوله و اتصالات استیل در ساختار نرده و به جهت انتخاب طرح های ساده سبب کاهش محسوس در قیمت نرده استیل برای هر متر طول می شود.

نرده راه پله استیل ارزان

نکته: لازم به ذکر است در این ایده برای ارزان تمام شدن قیمت نرده، از کیفیت لوله و خصوصا اتصالات زده نشده و یراق آلات از گرید 304 مورد استفاده قرار می گیرد.

در اینجا شاید سوالی مطرح شود اینکه، برای نرده ها با ارتفاع حداقل 80 سانت مدل 2 و 3 خطی پاسخگوی نیاز ما از حفاظ نرده، نیست و مسلما این مدل مورد تایید آتش نشانی قرار نمی گیرد زیرا پوشش کاملی از حفاظ را ندارد پس چه کنیم؟

لازم است مجدد تاکید کنیم که هدف ما از طرح این ایده تنها کاهش در قیمت بدون دخالت در امر کیفیت و حتی ضوابط آتش نشانی برای حفاظ نرده ها است.

راهکار پیشنهادی برای جلوگیری از عدم تایید، استفاده از زیرسازی کاملا مقاوم با ارتفاع مورد نیاز در زیر نرده استیل است.
با این روش ساده می توان هم در هزینه ها صرفه جویی نمود و هم حفاظ نرده ای با کارایی بالا، مقاوم و مطمئن را برای بخش های مختلف از ساختمان یا محیط پیرامونی اختیار نمود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.