نرده های استیل راه پله

نرده های استیل راه پله به کمک اصلی ترین جزء نرده یعنی پایه نرده ها، با اندکی فاصله از بخش کناری پله بین لبه و پیشانی سنگ، قرار گرفته و محکم می شود. امر فروش و نصب این نرده ها توسط مجموعه آرکا در سطح کشور به قیمت و کیفیت مناسب محقق شده است.

نرده های استیل راه پله

نرده های استیل راه پله علاوه بر تنوع در مدل، امکان نصب آن در مدلهای مختلف با شرایط خاص نیز وجود دارد. انواع نرده استیل به کمک اجزا و قطعاتی از استیل در محل نصب می شود. مکان اصلی در ایجاد سوراخ پله معمولا در مرکز و با فاصله حدود ۵ الی ۱۰ سانتی از چشم پله می باشد.
در صورتی که استاندارد فرایند نصب رعایت نشده باشد جهت جلوگیری از کمتر شدن هر چه بیشتر عرضه کف پله ها با نصب نرده و به مشکب خوردن تردد یا حمل اثاثیه، عملا نصب نرده از بخش رویی سنگ پله به بخش سفیدکاری یعنی شمشیری پله منتقل می شود.

نرده های استیل راه پله

اگر نرده های استیلی را به دو دسته از نظر کاربردی که دارند تقسیم بندی شود شامل گزینه های زیر است:

  • نرده های استیل راه پله داخل ساختمان
  • نرده های استیل راه پله خارج ساختمان

این دسته بندی نشان می دهد که در زمان خرید تا چه اندازه لازم است در خصوص کیفیت جهت کارایی بهتر نرده استیل، تصمیم گیری درستی نمود.

نرده های استیل راه پله

نرده های استیل راه پله داخل ساختمان

نرده های استیل راه پله در داخل ساختمان که محیطی بسته بوده و جزء اماکن خصوصی با کاربری مسکونی می باشد با انواع گرید ۲۰۱ نرده استیل نیز قابل اجرا است و در صورتی که از ضخامت حداقل ۰.6 برخوردار باشد مقاوم عمل می کند.

نرده های استیل راه پله

نرده های استیل راه پله خارج ساختمان

در استفاده از نرده استیل برای خارج از ساختمان به دلیل تفاوت در شرایط محیطی مسلما نیاز است نسبت به انتخاب گرید تفاوت قائل باشیم. اغلب توصیه به گرید های 304 برای محیط های آزاد می شود!

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.