نمایندگی ویژه نرده استیل عمودی

نمایندگی ویژه نرده استیل، مدلهای عمودی یا حصاری را در انواع استیلی، پلکسی، شیشه ای با اتصالات مربوطه جهت استحکام و کارایی بالای کار ارائه داده و توسط مجریان مجرب اجرایی می کند.

نرده استیل حصاری از طریق برش شاخه لوله ها یا پروفیل در ارتفاعات مشخص که معمولا 75 سانتیمتر است و از آن، با عنوان پایه نرده یاد می شود حاصل می آید بدین طریق که این پایه نرده ها در فواصل مشخصی حدودا 15 سانتیمتر بصورت عمود بر سطح زمین در بخش شمشیری پله یا محل مخصوص حفاظ کاری کنار هم قرار می گیرند و مجموع آن ها حفاظ نرده استیل را ایجاد می نماید که به این مدل نرده استیل عمودی نیز گفته می شود. رعایت تمام این اصول و فراتر از آن را از مجریانی می توان انتظار داشت که خبره و کاربلد در این حرفه باشند و این مرکز فروش  با وجود چنین افرادی، کیفیت نصب را تضمین می نماید.

درجه مقاومت ساختاری نرده با توجه به این که این پایه نرده ها از استیل یا پلکسی و شیشه انتخاب می گردد متفاوت است اما در هر صورت به دلیل استفاده از اتصالات استیلی در هر یک مدلهای مطرح شده، مقاومت لازم در کل ساختار نرده برقرار است بنابراین بدون هیچ دغدغه ای می توان از انواع این مدل ها بهره مند شد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.