پخش مستقیم نرده استیل استخر

نرده استیل استخر در پخش مستقیم از مرکز فروش انواع نرده استیل، عرضه می گردد. در این نرده ها به وجود مهمترین مولفه ضد زنگ بودن نرده استیل بیش از دیگر انواع، اشاره و تاکید شده است.

پخش مستقیم نرده استیل استخر

نرده استیل استخر که ضد زنگ بودن از مهمترین شناسه های شناخته شده در پخش مستقیم است به صورت انواع لوله و یراق نرده استیل عرضه می گردد. این لوازم که از ضخامتی حداقل معادل با ۰.۸ به طول ۶ متر می باشد در داخل حوض های استخر نیز امکان اجرایی دارد.

نرده استیل مخصوص استخر

نرده استیل مخصوص استخر ویژگی هایی را برخوردار است که ضد زنگ بودن استیل یعنی استفاده از گرید ۳۰۴ و همچنین لوله و یراق به ضخامت های ۱ میلی متر کامل و سنگین از آن جمله می باشد.
استفاده از این نرده ها با مشخصات بالا، نرده ای مقاوم در برابر ضربه، فشار، خوردگی و … است که امکان شل و دررفتگی بین لوله و اتصال، تقریبا وجود ندارد.
این نرده ها لازم است از نحوه نصب اساسی و کاملا اصولی برخوردار باشند تا هر نوع احتمالات منفی رایج در خصوص نرده های استیل، به کلی حذف گردد بنابراین انتخاب مجری نیز در روند اجرا اهمیت دارد.

پخش مستقیم نرده استیل استخر

تفاوت نرده استیل استخر با سایر نرده ها

تفاوت نرده استیل استخر با سایر نرده ها در صورتی که برای محیط سر بسته و همچنین بدون وجود رطوبت باشد حتی به نوع گرید نیز می رسد.
معمولا فرق اساسی در ضخامت های لوله و نوع اتصالات می باشد اما گاهی این مهم به نوع گرید نرده اینکه ۲۰۱ استفاده شود یا ۳۰۴ نیز بستگی دارد یعنی تفاوتی با ۱۰۰ درصد تغییرات!

مرکز پخش انواع نرده استیل

مرکز پخش انواع نرده استیل که فعالیت خود را صرفا از بین نرده های استیل در تمام گرید، قطر و ضخامت نموده یکی از بزرگ ترین در نوع خود می باشد که در سراسر کشور فعالیت دارد.
این مرکز با عرضه نرده استیل از واردکنندگان و تولید کنندگان لوازم آن، دارای یکی از مناسب ترین قیمت ها برای فروش می باشد که موجب توجه فروشگاه داران و مراکز خرده فروشی نرده استیل در سطح استان ها شده است.

فروش نرده استیل استخر

فروش نرده استیل استخر را با تمام مولفه های مطرح شده که مناسب این کار می باشد از مجموعه نرده آرکا صورت می گیرد. این مجموعه شرایط ویژه در فروش را برخوردار است و قیمت های مناسبی را برای خرید ارائه می دهد با این امید که رضایت همکاران محترم جلب شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.