قیمت فروش نرده استیل 304

چه عواملی باعث می شود که لوله و اتصالات نرده استیل ضد زنگ باشند؟ آیا نرده استیل 304 از آن ویژگی ها برخوردار است؟ قیمت خرید و فروش آنها در بازار تهران و شهرستان ها چگونه است؟
امروزه نرده استیل و آلومینیوم با توجه به ویژگی ها و تفاوت های بارزی که از نظر ظاهر و خصوصیات فنی دارند نسبت به نرده آهنی و فرفورژه بیشتر مورد توجه هستند. در تولید این نوع نرده ها از انواع لوله و پروفیل ها استفاده می شود که هر چقدر خلوص مواد اولیه جهت تولید آنها بیشتر باشد کیفیت و نوع کاربرد آنها نیز بیشتر است.
نرده استیل چیست؟
استیل همان فولاد است، فولادی که پایه تولید آن آهن است و معمولاً در تولید آن تنها 2 درصد کربن به عنوان آلیاژ آهن به کار می رود. از این نوع استیل در تولید انواع نرده ها مانند نرده راه پله، نرده بانکی و حصارها استفاده می شود اما تفاوت لوله های شماره گذاری شده مانند لوله استیل 304 یا 201 در چسیت؟
نرده استیل 304
برای اینکه یک نرده استیل مرغوب باشد و در برابر هر نوع هوا یا رطوبتی دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود باید در تولید استیل آن از حداقل 10.5 درصد کروم استفاده شود. کروم فلزی است که در استیل به عنوان یک عایق عمل می کند و مانع از واکنش شیمیایی استیل در مقابل اکسیژن و رطوبت هوا می شود.
نرده استیل 304 به نرده هایی اطلاق می شود که در تولید لوله و پروفیل آنها 8 درصد نیکل و 18 درصد کروم بکار رفته است یعنی نرده ای کاملاً مرغوب که در هر نوع آب و هوایی می توان از آنها استفاده کرد.
مقایسه نرده استیل 304 با 201
تفاوت این نوع نرده ها در میزان کروم و نیکل بکار رفته در تولید لوله و پروفیل آنها می باشد. با میزان کروم و نیکل موجود در نرده استیل 304 آشنا شدید اما باید بدانید که در نرده های 201 تنها 3 درصد نیکل به کار می برند، یعنی کیفیت این نرده ها بسیار پایین است و در مدت زمان بسیار کوتاهی دچار زنگ زدگی می شوند.
از سوی دیگر در این جهت تولید نرده استیل 201 تنها از 0.8 درصد نیکل به عنوان آلیاژ استفاده می کنند یعنی کمتر از یک درصد که نمی توان تولیدات ایرانی در این زمنیه را مرغوب و قابل خرید دانست.
مقایسه نرده استیل 304 با 316
نرده استیل 316 نیز در بازار ایران بسیار پر فروش است زیرا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و در تولید لوله و پروفیل این نوع نرده، 10 درصد نیکل، 16 درصد کروم بکار می برند،یک نکته بسیار مهم در مورد تولید این نوع نرده بکار بردن مولیبدن در ترکیب تولید لوله و پروفیل این نوع نرده به میزان 2 درصد است. مولیبدنی که از زنگ زدگی آهن و استیل در برابر کلراید جلوگیری می کند، بنابراین لوله و پروفیل 316 را حتی در آب شور دریا یا مناطق بسیار مرطوب جنوبی نیز می توان مورد استفاده قرار داد بدون اینکه نگرانی از بابت زنگ زدگی یا خوردگی وجود داشته باشد.
قیمت فروش انواع نرده استیل
تمام این نرده ها به ویژه نرده استیل 304 و 316 در بازار از فروش مناسبی برخوردار می باشند اما جهت اطمینان بیشتر بهتر است که هر مقدار از لوله و پروفیل های این نرده ها را از طریق نمایندگی ها تهیه نمایید. زیرا اگر تجربه لازم را در خرید نداشته باشید جنس های بی کیفیت را با قیمت گزافی به شما خواهند فروخت.
از سوی دیگر قیمت نرده استیل 304 در بازار دچار نوسان است که باید قبل از خرید قیمت واقعی و به روز را از نمایندگی ها استعلام نمایید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.